21
Schepen niet meer in dienst van Doeksen / Re: Vlieland - 1908
« Laatste bericht door Humtidumty Gepost op 12 maart 2026, 21:27:35 »Nieuwe beelden en verhaal over de oude Vlieland nu in gebruik als woonboot.
https://sikkom.nl/spraakmakend/hoe-is-het-om-op-een-woonboot-te-wonen-johan-en-anuschka-uit-stad-nemen-je-mee-48606024.html
https://sikkom.nl/spraakmakend/hoe-is-het-om-op-een-woonboot-te-wonen-johan-en-anuschka-uit-stad-nemen-je-mee-48606024.html
Recente berichten