Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
Lennardjan:
Gister met de Midsland heen en weer geweest. Op de heen weg was de deur op slot van de bar en op de terugweg was er een vergadering. Ik probeer het volgende week weer. Ga vandaag alleen met de Koegelwieck en de Tiger.
Lennardjan:
Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!
L.Noorman:
--- Citaat van: Lennard Geerts op 14 december 2015, 21:27:34 ---Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!
--- Einde van citaat ---
Jammer, bedankt voor het kijken!
Janha:
Vanmiddag in de extra afvaart om 13.30 uur. Grijs weertje, de wind trekt al wat aan.
Groet.
Christian:
"Pulsate et aperietur vobis - Klop en u zal worden geopend"
--- Citaat van: Lennard Geerts op 14 december 2015, 21:27:34 ---Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!
--- Einde van citaat ---
Dit staat niet voor niets al in de Bijbel, en iemand moest toch gewoon de lef hebben.
Verder zei ik dat het een spoedgeval was, omdat iemand hier zonder opnames van de barsalon gewoon niet verder kan. (Niet waar, Lars.)
Dat werd gisteren op de MIDSLAND meteen goed begrepen.
Kijk, het interieur is zo chic inmiddels, amper van de VLIELAND te onderscheiden 8):.
Overigens, met meer dan 500 passagiers, zoals bijvoorbeeld dit weekeind, hoorde ik, is de barsalon dan wel voor iedereen geopend.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie