Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
PiebeJanMan:
Deze kon ik nog vinden, barsalon richting bar op de Midsland:
Ballenbak helaas niet
L.Noorman:
Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!
Zal ook even uitleggen waarom ik op zoek ben naar dergelijke foto's. Zoals je hieronder kunt zien gaat de vormgeving mijn 3d model wat verder vooruit. Ik heb een tijdje terug besloten om ook de binnenkant zo correct mogelijk na te maken. Gaat helaas wel een hoop tijd in zitten. Het is zeker lastig omdat ik niet weet hoe alles er exact uit ziet. Dergelijke foto's die hier boven zijn geplaatst helpen mij ontzettend!
L.Noorman:
Bij deze overigens nog twee screenshots van de webcams van restaurant de Heksenketel en fietsverhuur Zeelen. Beide foto's zijn vanavond gemaakt. De Midsland loopt voor het laatst vandaag de haven van Terschelling binnen. :)
Lennardjan:
Ik reis (bijna) dagelijks met de Midsland nu, alleen is de bar nooit open! Ik let er wel op voor je!
--- Citaat van: L.Noorman op 30 november 2015, 20:44:16 ---Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!
Zal ook even uitleggen waarom ik op zoek ben naar dergelijke foto's. Zoals je hieronder kunt zien gaat de vormgeving mijn 3d model wat verder vooruit. Ik heb een tijdje terug besloten om ook de binnenkant zo correct mogelijk na te maken. Gaat helaas wel een hoop tijd in zitten. Het is zeker lastig omdat ik niet weet hoe alles er exact uit ziet. Dergelijke foto's die hier boven zijn geplaatst helpen mij ontzettend!
--- Einde van citaat ---
L.Noorman:
Fantastisch Lennard, bij voorbaat dank. Zou je ook eens wat foto's kunnen maken van de kinderspeelkamer? Daar heb ik naar mijn idee nog geen foto's van
--- Citaat van: Lennard Geerts op 2 december 2015, 08:07:16 ---Ik reis (bijna) dagelijks met de Midsland nu, alleen is de bar nooit open! Ik let er wel op voor je!
--- Citaat van: L.Noorman op 30 november 2015, 20:44:16 ---Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie