Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (44/128) > >>

Wim Vink:
Op 5 juni 2012 viert directeur Paul Melles zijn 25-jarig jubileum bij de Rederij.
Per diezelfde datum neemt Henk Boorsma afscheid van het bedrijf wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.

Namens het forum feliciteren wij beide heren en wensen hen veel geluk in hun beider toekomst.

Op genoemde datum is er in de middag een receptie aan boord van de Holland, afgemeerd in de haven van WTs.

Willem-Jan:
Ik ben op Terschelling, zal eens kijken voor wat aparte foto's....

groet Willem-Jan.

Wim Vink:

--- Citaat van: Willem-Jan op  4 juni 2012, 17:20:12 ---Ik ben op Terschelling, zal eens kijken voor wat aparte foto's....

groet Willem-Jan.

--- Einde van citaat ---

Volgens de aankondigingsadvertentie in De Terschellinger was iedereen vanaf 13.30 welkom. Start officieel gedeelte: 14.30. Einde gepland om 17.30.
Succes met je actie.

Vriend:
Jammer voor Henk Boorsma dat hij als projectleider vlootvernieuwing de nieuwbouw ter vervanging van de Midsland niet meer tijdens zijn periode bij Doeksen meemaakt. Dat was een mooie afsluiting geweest van zijn loopbaan. Meen me te herinneren dat hij een keer in een artikel stond waarin te lezen was dat hij nog wel één keer nieuw wilde bouwen of iets in die strekking.

Willem-Jan alvast bedankt en succes voor/met het maken van de foto's.

willem boot:
Jeroen, je weet nooit hoe zoiets loopt. Pensioen of niet, het kom nogal eens voor dat iemand met een berg kennis ook na het formele afscheid nog wordt ingeschakeld, en niet als hobbyist of zo. Meestal schering en inslag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie