Auteur Topic: Midsland  (gelezen 403429 keer)

Wim Vink

  • Kapitein
  • *
  • Berichten: 2.848
  • Geslacht: Man
Midsland
« Reactie #390 Gepost op: 24 november 2015, 11:15:16 »
Maandagochtend 23 NOV 2015: De Midsland ligt klaar voor de 1e vaart naar Harlingen.
En de Brandaris geeft een grote "knipoog".
(vastgelegd vanuit de een nog eerder vertrekkende Tiger)



foto: © Marianne Hart


met vriendelijke groeten,
Wim Vink

Wim Vink

  • Kapitein
  • *
  • Berichten: 2.848
  • Geslacht: Man
Midsland
« Reactie #391 Gepost op: 29 november 2015, 16:57:34 »
Vanwege de harde wind en daardoor hoge waterstand voer de Midsland vandaag (29 NOV 2015) een aangepaste dienstregeling.
Op Terschelling had hij assistentie van Rederij Noordgat nodig om tegen de kant te komen.



foto: © Jan Haringa
met vriendelijke groeten,
Wim Vink

L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #392 Gepost op: 29 november 2015, 22:47:08 »
Zijn er toevallig mensen die binnenkort naar Terschelling gaan? Ik zoek foto's van de bar op de Midsland maar deze heb ik helaas niet in mijn bezit. :(

PiebeJanMan

  • Forumbeheerder
  • Kapitein
  • *****
  • Berichten: 1.735
  • Geslacht: Man
  • Geniet, maar vaar met regelmaat mee!
    • Golven op zee
Re: Midsland
« Reactie #393 Gepost op: 30 november 2015, 07:57:57 »
Ik heb deze foto al eens geplaatst: http://www.schepenvandoeksen.nl/forum/index.php/topic,250.msg12412/topicseen.html#msg12412

En op Verbootinfo.nl staat er ook nog een andere. http://www.veerbootinfo.nl/veerboten/veerboot-midsland-1974/#fotosinterieur

Zal eens kijken of ik nog meer foto's heb van de bar...

L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #394 Gepost op: 30 november 2015, 08:09:41 »
Bedankt! Ik ging er zelf vanuit dat de tweede foto de ruimte was met de ballenbak. Mocht je hier nog foto's van hebben dan houd ik me ook aanbevolen :)
« Laatst bewerkt op: 30 november 2015, 08:16:09 door L.Noorman »

PiebeJanMan

  • Forumbeheerder
  • Kapitein
  • *****
  • Berichten: 1.735
  • Geslacht: Man
  • Geniet, maar vaar met regelmaat mee!
    • Golven op zee
Re: Midsland
« Reactie #395 Gepost op: 30 november 2015, 20:13:14 »
Deze kon ik nog vinden, barsalon richting bar op de Midsland:



Ballenbak helaas niet
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2017, 23:02:20 door PiebeJanMan »

L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #396 Gepost op: 30 november 2015, 20:44:16 »
Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!

Zal ook even uitleggen waarom ik op zoek ben naar dergelijke foto's. Zoals je hieronder kunt zien gaat de vormgeving mijn 3d model wat verder vooruit. Ik heb een tijdje terug besloten om ook de binnenkant zo correct mogelijk na te maken. Gaat helaas wel een hoop tijd in zitten. Het is zeker lastig omdat ik niet weet hoe alles er exact uit ziet. Dergelijke foto's die hier boven zijn geplaatst helpen mij ontzettend!




L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #397 Gepost op: 30 november 2015, 20:50:24 »
Bij deze overigens nog twee screenshots van de webcams van restaurant de Heksenketel en fietsverhuur Zeelen. Beide foto's zijn vanavond gemaakt. De Midsland loopt voor het laatst vandaag de haven van Terschelling binnen.  :)




Lennardjan

  • Gast
Re: Midsland
« Reactie #398 Gepost op: 2 december 2015, 08:07:16 »
Ik reis (bijna) dagelijks met de Midsland nu, alleen is de bar nooit open! Ik let er wel op voor je!


Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!

Zal ook even uitleggen waarom ik op zoek ben naar dergelijke foto's. Zoals je hieronder kunt zien gaat de vormgeving mijn 3d model wat verder vooruit. Ik heb een tijdje terug besloten om ook de binnenkant zo correct mogelijk na te maken. Gaat helaas wel een hoop tijd in zitten. Het is zeker lastig omdat ik niet weet hoe alles er exact uit ziet. Dergelijke foto's die hier boven zijn geplaatst helpen mij ontzettend!

« Laatst bewerkt op: 2 december 2015, 19:55:15 door PiebeJanMan »

L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #399 Gepost op: 2 december 2015, 09:54:07 »
Fantastisch Lennard, bij voorbaat dank. Zou je ook eens wat foto's kunnen maken van de kinderspeelkamer? Daar heb ik naar mijn idee nog geen foto's van

Ik reis (bijna) dagelijks met de Midsland nu, alleen is de bar nooit open! Ik let er wel op voor je!


Bedankt Redmer, daar kan ik zeker wat mee. Als er nou toch nog iemand richting Terschelling reist een dezer dagen met de Midsland en dit voor mij zou kunnen fotograferen, zou super zijn!

Zal ook even uitleggen waarom ik op zoek ben naar dergelijke foto's. Zoals je hieronder kunt zien gaat de vormgeving mijn 3d model wat verder vooruit. Ik heb een tijdje terug besloten om ook de binnenkant zo correct mogelijk na te maken. Gaat helaas wel een hoop tijd in zitten. Het is zeker lastig omdat ik niet weet hoe alles er exact uit ziet. Dergelijke foto's die hier boven zijn geplaatst helpen mij ontzettend!

« Laatst bewerkt op: 2 december 2015, 19:54:51 door PiebeJanMan »

Lennardjan

  • Gast
Re: Midsland
« Reactie #400 Gepost op: 4 december 2015, 07:40:27 »
Gister met de Midsland heen en weer geweest. Op de heen weg was de deur op slot van de bar en op de terugweg was er een vergadering. Ik probeer het volgende week weer. Ga vandaag alleen met de Koegelwieck en de Tiger.

Lennardjan

  • Gast
Re: Midsland
« Reactie #401 Gepost op: 14 december 2015, 21:27:34 »
Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!

L.Noorman

  • Algemene moderator
  • Stuurman
  • *****
  • Berichten: 509
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #402 Gepost op: 14 december 2015, 21:34:51 »
Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!

Jammer, bedankt voor het kijken!

Janha

  • matroos
  • **
  • Berichten: 84
Re: Midsland
« Reactie #403 Gepost op: 20 december 2015, 17:50:18 »
Vanmiddag in de extra afvaart om 13.30 uur. Grijs weertje, de wind trekt al wat aan.
Groet.

Christian

  • Machinist
  • ***
  • Berichten: 221
  • Geslacht: Man
Re: Midsland
« Reactie #404 Gepost op: 2 januari 2016, 18:06:28 »
"Pulsate et aperietur vobis - Klop en u zal worden geopend"

Vandaag weer heen en weer geweest, weer 2x de deur van de bar op slot!

Dit staat niet voor niets al in de Bijbel, en iemand moest toch gewoon de lef hebben.
Verder zei ik dat het een spoedgeval was, omdat iemand hier zonder opnames van de barsalon gewoon niet verder kan. (Niet waar, Lars.)
Dat werd gisteren op de MIDSLAND meteen goed begrepen. 
Kijk, het interieur is zo chic inmiddels, amper van de VLIELAND te onderscheiden  8):.

Overigens, met meer dan 500 passagiers, zoals bijvoorbeeld dit weekeind, hoorde ik, is de barsalon dan wel voor iedereen geopend.