Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (111/174) > >>

Christian:
Volgende onderbreking

Het zou mooi zijn geweest als MIDSLAND haar laatste dienstperiode zonder incidenten had kunnen uitvoeren?

Ze zit al al meer dan 1 uur vast op Vlieland, alleen in het gezelschap van de brandweer, want de passagiers zijn inmiddels door de TIGER opgehaald.
Om 12.07 uur meldde het schip echter dat "alles onder controle" was. De omstandigheden van het incident zijn niet vermeld.

----
De oorzaak is nu bekend:
https://www.lc.nl/friesland/vlieland/Brand-in-machinekamer-van-veerboot-Rederij-Doeksen-26241949.html

arthur:
Zekerheid en veiligheid eerst na de rookontwikkeling; iedereen veilig van boord, brand(je) snel meester; morgen vaart de Willem Barentsz 2x retour terwijl de late dienst terug naar Vlieland, iets later weer door de Midsland zal worden gevaren. Brand is erger.... huh, wat zeg ik nou?...Groetjes van mij uit Cleveland allemaal trouwens

PiebeJanMan:
Zo komt de maiden voyage van een van de nieuwe willems naar Vlieland onverwacht toch eerder...

Foto's/screenshot via via Emma van Laar

Christian:
Het gat van Vlieland
Nadat de vermoeide heldin even van het podium werd gehaald voordat ze de laatste voorstellingen kan uitvoeren, is er vannacht achter de oprit op Vlieland - spookachtig gezicht - niets behalve een zwart gat, waaromheen de dochters van de mist geluidloos aan het dansen zijn:
Ik vraag me af of het de afgelopen decennia wel eens eerder is gebeurd dat geen schip bij de veerdam heeft overnacht? Anders moeten we dit ook nog toevoegen aan de uitgebreide lijst met unieke rariteiten 2020.

doppie:
Mooi gezegd Christian!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie