Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
L.Noorman:
Terwijl wij op 08-08-2015 richting Terschelling voeren met de Friesland, passeerde de Midsland ons.
© Lars Noorman
Janha:
Jammer genoeg is het wat grijzig. De vogels worden er ook niet warm of koud van. Zondag 20 09 15
Christian:
Zaterdag 3 januari 2015, 10:53u
Moeten jullie naar hem kijken, want hij heeft duijdelijk te kampen met 'troubled water'. En ik stond nog te denken:"Had hij maar voor kapitein Knop en de MIDSLAND gekozen."
Overigens: Het is wel nog 41 nachten slapen, maar dan wordt het "pronkstuk van rederij Doeksen" (citaat van de havenmeester Harlingen, enkele weken gelden bij vertrek :P) weer de hoofdboot op Terschelling.
-->Werfbeurt FRIESLAND van 23 nov - 9 dec 2015, precies als vorig jaar, zo blijkt het uit de dienstregeling.
[/u
asjemenou_loeki_midsland:
Heeft iemand nog een foto van de Midsland in t ijs? Er was een foto aan de kade in West toen de Midsland geen dienst had en de zee bevroren was en blauwe lucht maar ik kan m nergens terugvinden. :( Ik hoop dat ie opnieuw geupload kan worden door iemand van hier die m nog heeft. ;)
Wim Vink:
--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 5 november 2015, 20:53:01 ---Heeft iemand nog een foto van de Midsland in t ijs? Er was een foto aan de kade in West toen de Midsland geen dienst had en de zee bevroren was en blauwe lucht maar ik kan m nergens terugvinden. :( Ik hoop dat ie opnieuw geupload kan worden door iemand van hier die m nog heeft. ;)
--- Einde van citaat ---
Met ijs op de achtergrond, samen met de Friesland en Oost-Vlieland.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie