Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (51/174) > >>

PiebeJanMan:
De Midsland in maart op de Vlielanddienst:

Meer foto's op Golven op Zee

Evert Jan:
Ik heb ergens iets gelezen over de Midsland op de oostelijke havendam gisteren of eergisteren maar het lijkt allemaal verdwenen..
Censuur of zo? Weet iemand meer?

Wim Vink:

--- Citaat van: Evert Jan op 14 juni 2012, 17:05:54 ---Ik heb ergens iets gelezen over de Midsland op de oostelijke havendam gisteren of eergisteren maar het lijkt allemaal verdwenen..
Censuur of zo? Weet iemand meer?

--- Einde van citaat ---

Censuur daarop is mij onbekend.
Ik weet uit eiegen waarnemeing dat de Midsland in aug 2004 op de dam is verdaagd door een sterke wind tijdens het verhalen van ligplaats naar laadbrug.
In mijn collectie heb een fotocollectie daarvan. Ik meen dat op www.tugsalvage daarover foto's hebben gestaan.
Als ik de foto's heb opgezocht zal ik hier ook wel eens wat plaatsen.

Wim Vink:
Na het vorige bericht heb ik nog eens nagedacht, maar de bedoelde foto's van de Midsland op de dam hebben op de oude versie van de website zelf gestaan.
Bij het veranderen naar een volgende versie heeft de webmaster tot nu toe nog geen tijd gehad dit onderwerp te plaatsen. Het staat al onder Specials aangekondigd, maar is nog niet uitgewerkt.

Om alvast een beeld te geven plaats ik hier een drietal plaatjes uit mijn eigen serie.

foto's: © Wim Vink

NB. E.e.a. gebeurde op 19 augustus 2004.

terschelling:
de midsland heeft vorige week tegen de dam gezeten daarna hadden ze een motorprobleem maar dat was gouw verholpen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie