Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (50/174) > >>

Vriend:

--- Citaat van: OLAU-fan op 24 april 2012, 12:54:40 ---In 1993 kwam de AG Ems RHEINLAND naar Nederland en werd in de Harlinger Zuiderhaven omgebouwd tot m.s. MIDSLAND voor rederij Doeksen.

Een chronologisch gesorteerd beeldverslagje dat ik destijds maakte:

--- Einde van citaat ---

Leuk idee om de verschillende fases van het ombouwproces zo op een rijtje te zetten. Op de één na laatste foto kun je goed zien dat ze bezig zijn met het aanbrengen van de fender vooraan aan stuurboordzijde. Ik wist niet dat deze pas tijdens de ombouw van Rheinland naar Midsland is aangebracht. Op foto's uit de AG EMS tijd zie ik 'm ook niet zitten.

willem boot:

--- Citaat van: Thasos op  6 mei 2012, 17:32:04 ---Druk dagje voor de Mids, eerst rondje Vlie en inmiddels onderweg van TS naar Harlingen.
Groet.

--- Einde van citaat ---

Midsland was pas om 00.00 uur binnen. Druk dagje vandaag, snelboten ook extra diensten.

PiebeJanMan:
Volgens mij is de Midsland niet op Vlieland geweest gisteren, hoe laat moet dat dan geweest zijn?

PiebeJanMan:
Haha, geen probleem. Was wel goed laagwater rond die tijd, misschien daardoor route op iets dieper water ;)

willem boot:
Extra vaarten van de Midsland (vrijdag Hn-->Ts, zondag TS-->Hn) waren voor de orkesten die in ET10 hebben gespeeld dit weekend.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie