Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (46/174) > >>

Marten-Jan van Zanden:
Je weet ze weer te maken Jeroen.
Met name de laatste is wel vanuit heel aparte positie genomen.
alle foto's mooi genomen en jammer dat je de 30e er niet bij bent.
Veel plezier dit weekend

Vriend:
Dank je Mjee. Dat over de rand hangen en foto's maken is een afwijking van mij (heb nog veel meer afwijkingen maar laat ik daar maar niet over beginnen  ;D). Had de camera (het ding weegt een paar kilo) met gestrekte armen over de reling. Dan in de live-view stand (dan kijk je niet door de zoeker maar op het display) en een plaatje schieten vanaf het display. Wel het riempje om de nek voor het geval dat.....

Einde van de middag ook nog wat Midsland geschoten bij het invallen van de duisternis. Voor de liefhebbers van zwart-wit de eerste foto omgezet, die leende zich daar wel voor.

Foto's: © Jeroen Vriend

Vriend:
De Midsland vanmorgen bij aankomst.

Foto: © Jeroen Vriend

Vriend:
De Midsland vanmiddag om 12:30 bij vertrek. Richting het oosten een blauwe en licht bewolkte lucht, richting het westen een wat donkerder lucht met een fel zonnetje. Altijd een leuke uitdaging om dan mooie plaatjes te schieten, vooral tegen de zon in.

Vriend:
Vanmiddag helaas weer naar huis. Toen we bij de Walvis nog even wat zaten te drinken, zagen we de Midsland al aankomen. De foto heb ik even snel door het raam genomen. Eerste helft van de overtocht ging gepaard met mooi weer. Voor vertrek het typische geklap van de uitlaatdeksels, en dan het heerlijke geluid van de MAK's en paar mooie rookpluimen. Ik kan zo'n oud schip toch wel waarderen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie