Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (39/174) > >>

willem boot:

--- Citaat van: PiebeJanMan op 16 juni 2011, 12:42:24 ---Waarom niet, Willem?

--- Einde van citaat ---

Diepgang en omvang.

willem boot:
Ook hier is de communicatie weer niet daverend, er is wel gemeld dat het schip weer in de vaart is op de blog. Verder hebben ze een reserveringssysteem dat wordt gesteund door mails en telefoon als er wat gebeurt.

Evert Jan:
Ook de passagiers aan boord ten tijde van het voorval hebben niets te horen gekregen terwijl sommigen toch wel geschrokken zijn, de passagiers hebben echt wel gemerkt dat er wat aan de hand was, roer om, vol achteruit slaan, stil liggen en daarna langzaam verder varen maar niks omroepen...  echt een verbeterpunt voor Doeksen!

PiebeJanMan:

--- Citaat van: willem boot op 16 juni 2011, 15:30:05 ---
--- Citaat van: PiebeJanMan op 16 juni 2011, 12:42:24 ---Waarom niet, Willem?

--- Einde van citaat ---

Diepgang en omvang.

--- Einde van citaat ---

De Vlieland is in omvang even groot of zelfs nog wel groter (breedte!) dan de Friesland, dus dat snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt...
De Vlieland heeft bij het stukje om vlieland heen overal nog minimaal 1,5 meter water onder de kiel, beduidend meer dan in de Meep en Slenk!
Qua snelheid zal er wel iets ingeleverd moeten worden. De Friesland zal met stroom tegen de afvaart niet in 1,5 uur kunnen maken.
Maar ik zie geen enkel probleem waarom de Friesland niet naar Vlieland zou kunnen varen.

arthur:
Misschien dat Kapitein en foirumlid Schroo hierop antwoord kan en wil geven, misschien beter in een ander topic. Ik ben wel nieuwsgierig of de Friesland nu wel of niet op Vlie kan aanleggen en zo nee, waarom dan niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie