Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
Evert Jan:
Mijn vrouw en dochter zaten gisteren op de afvaart van 10:45, om ongeveer 12:15 leek het alsof
de Midsland ineens vol achteruit sloeg en kwam daarna stil te liggen waarna er heel langzaam
verder werd gevaren, was tevens extreem laag water, misschien zandrug geraakt?
Jan Leenstra:
Midsland heeft inderdaad iets met de schroefas. Schip wordt deze week nog gerepareerd. Tot die tijd heeft de rederij het ms Terschellinger Bank ingehuurd van Fred lakeman. Vanavond kwam dit schip en het ms Friesland gelijktijdig aan in de haven West Terschelling. Schepen waren ook gelijktijdig aan het lossen. Ik heb er foto's van geschoten en zal die straks even plaatsen.(ff uitvogelen hoe ik ze moet plaatsen)
Evert Jan:
??? Ik val bijna van mijn stoel! De Terschellinger Bank een invalbeurt bij Doeksen, moet niet gekker worden!
Jan Leenstra:
zoals beloofd
Jan Leenstra:
Ja was wel een verrassing! Ze kwamen samen de haven binnenvaren en gingen gelijktijdig lossen. Kapitein P Schroo belde me en vertelde me dat ms Terschellingerbank achter ms Friesland lag en dat deze in dienst was van Rederij Doeksen. Gelukkig was ik ivm met het aanstaande huwelijk van mijn dochter familie aan het afhalen en had ik de camera bij me.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie