Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Vervanging Midsland (ontwikkelingsfase 2008-2016)

<< < (47/72) > >>

vibo:
Jongens;  Ik reis m'n hele volwassen leven al naar 't eiland, en het zal me eerlijk gezegd worst zijn  hoe ik daar kom. Ik vind 't op de Midsland  prima. Ouwe schuit, maakt 't uit.
Ik ben toerist, vaste gast in alle seizoenen.  En ondanks dat het grote geld ook op Terschelling zit, geniet ik nog met volle teugen van natuur, terrassen en andere geneugten. Inclusief vervoer. Vakantie begint in Harlingen..

wd:
Nou laat iedereen nou maar zelf een mening over de schepen hebben, alleen hoef je natuurlijk niet alles te uiten op het forum van Doeksen.
Maar ik snap niet wat er mis is met oude schepen zoals de Midsland ik vind het wel gezellig zo'n schip!

Groetjes,Willem.

HansG:
Weet je wat er mis is met een oude schuit als de Midsland? Als hij vol zit en je hebt met pijn en moeite een zitplaats gevonden in de achterste salon, dan kom je met zware hoofdpijn op Terschelling aan. Simpel gebrek aan ventilitatiemogelijkheden. Hoe fraai je het schip ook kunt vinden, hoe mooi de motoren ook mogen klinken, het schip is niet meer van deze tijd.

Leen:

Wat is dat toch voor een onzin, je mag toch wel kritiek hebben.
Doeksen heeft een fraai ontwerp klaar liggen dus waarom niet.
Bouwen dat schip vond en vind ik, mag dat ?
En natuurlijk kom je voor het eiland, wie niet?

Om dan maar iemand naar Vlieland te verbannen, een eiland dat trouwens ook door Doeksen bediend wordt, gaat wel erg ver lijkt me.
We leven wel in Nederland heren, , moeten anders denkenden van het eiland geweerd worden? 
Monddood maken heet dat. 

Leen

Marten-Jan van Zanden:
Leen,

Ik verban niemand naar Vlieland, maar weet dat jij dat eiland regelmatig bezoekt.
Niks mis mee.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie