Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Vervanging Midsland (ontwikkelingsfase 2008-2016)

<< < (46/72) > >>

Leen:

Zo langzamerhand is over de vete tussen Doeksen en EVT genoeg gezegd.
Hoe zit dat nu dan met de nieuwbouw?
Is het nu zo, dat dit wordt uitgesteld tot dat alle procedures zijn afgewikkeld en kan dit nog jaren gaan duren.
Ik hoop het niet, want dan is het resultaat dat we op schepen komen te zitten waarvan de nieuwste ( de Friesland dus) bijna 30 jaar oud is.
Hoezo aan de vrije markt overlaten?

Leen     

arthur:
Leen,  ga toch lekker naar een ander vakantieplekje dan Terschelling, een plekje, waar je geen last hebt van oude transportmiddelen. We wetren nu wel, dat jij alles wat oud is, onveilig en ongerieflijk vindt; blijkbaar zijn er duizenden anderen, die daar gelukkig anders over denken, maar die hoor je niet.

Leen:

Ach die Arthur toch, als je kritiek op Ajax hebt, mag je het stadion niet meer in.
Tekenend voor de huidige situatie in deze vete op Terschelling.
Wel Arthur, ik kom voor het eiland zelf en niet voor het vervoer er naar toe.

Hoe oud ben jij, 12

Leen 

Wim Vink:
Moderator: Kan de discussie op een volwassen manier worden gevoerd?

Marten-Jan van Zanden:
Sorry Moderator, maar ik meen toch nog iets te moeten melden in de richting van Leen.

Als je voor het eiland komt en niet voor het vervoer, waarom dan zo'n commentaar.
Ga lekker naar Vlieland, geniet van je vakantie en mekker niet meer over staat van boten.
Bovendien zou het je sieren als je iedereen in zijn waarde laat, want dat is waarschijnlijk toch een beetje moeilijk voor je.
Ennuh, van Arthur zou jij nog heel wat kunnen leren.
Met name in heldere kijk op onderwerpen en fatsoensnormen.

Groet,

Mjee

--- Citaat van: Leen op 21 april 2012, 16:58:04 ---

Ach die Arthur toch, als je kritiek op Ajax hebt, mag je het stadion niet meer in.
Tekenend voor de huidige situatie in deze vete op Terschelling.
Wel Arthur, ik kom voor het eiland zelf en niet voor het vervoer er naar toe.

Hoe oud ben jij, 12

Leen

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie