Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Nieuwe vloot in de oude kleurstelling.

<< < (5/10) > >>

Germen:

                                         Hoi


           Ik vind de huidige Koegelwieck in de oude Koegewieck(1) Kleuren niet mooi!
           Maar ik vind het erg knap hoe dat gemaakt is!
           Waarom heb je de tweede verdieping eraf gehaald?
           Ik had hem ook wel willen zien met de tweede verdieping erop.


          Groetjes Germen

Jon:
Alle schepen hier in de oude kleuren, vind ik toch "wel wat hebben".

Vooral de Friesland vind ik heel wat beter met de witte stuurhuisramen, dat is een keer iets anders, dat staat denk ik op de een of andere manier iets beter.

Ook de Koegelwieck in de oude Koegelwieck (1) kleuren vind ik niet echt verkeerd staan.

Maar als het puntje bij het paaltje komt ben ik het eens dat Doeksen beter de verfkleuren van eerder kunnen weggooien  ;D

PiebeJanMan:
ik heb de bovenverdieping er bewust afgehaald omdat dit gemakkelijk was en de eerste koegelwieck had ook maar een verdieping.

Humtidumty:
Zo, nu is ie weer 'authentiek'.  ;D
Je had de capaciteit ineens verlaagd. Zou Doeksen niet zo goed uit komen denk ik.

PiebeJanMan:
zijn er nog andere leden bezig?? Bob of hunter, hebben jullie al iets? nu wilik ook wel eens van iemand anders een schip in een andere kleurstelling. misschien is het leuk om je eigen kijk op de evt. nieuwe kleurstelling te laten zien?

maar als er meer leden bezig zijn zouden we ook een soort wedstrijdje kunnen houden en dan stemmen via een poll, waarbij het in de eerste plaats om originaliteit gaat en niet zozeer om de kwaliteit van het resultaat!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie