Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]

(1/72) > >>

Humtidumty:
Deze topic is bedoeld voor de periode als Oost-Vlieland bij Doeksen in de Vlielanddienst (1994-2006) en als Baldur in IJsland (2006-nu)

Voor de periode als Ostfriesland bij AG Ems (1970-1981) en bij Doeksen op de Terschellingdienst als Schellingerland (1981-1993), zie de topic Schellingerland (ex Ostfriesland) [periode 1970-1993]

edit: Piebejanman



Is er inmiddels al iets (meer) bekend over het lot van de Oost-Vlieland?

Jan Leenstra:
Er waren geruchten dat het schip verkocht zou zijn aan Congo. Dit is niet het geval.
Een aantal weken geleden zijn er wat 'kijkers' geweest uit Singapore. Ook dit heeft nog niets opgeleverd. Voor zover ik weet is het schip nog NIET verkocht.

gr Jan

Bas:
Foto's zijn al een tijdje geleden gemaakt. Op 28 juli om precies te zijn. Groter formaat? Dan hoor ik het wel.




















Jan Leenstra:
Ik zag hem afgelopen zondag ook liggen. het is inderdaad altijd zonde om een schip 'zomaar' te zien liggen. Ik zag hem ook liever op volle vaart langs de pollendam! Maar ja over een tijdje is het ook wel weer aardig om foto's van het schip te zien wanneer deze in dienst is bij een nieuwe eigenaar. Nieuwe omgeving en misschien een nieuwe kleurstelling. Wie weet. 
de oude Vlieland is ondanks de roest toch wel het aanzien waard in dat mooie blauwe Afrikaanse water!! Ik krijg er altijd wel een speciaal gevoel bij als die foto's te voorschijn komen.

Hunter:
Hallo allemaal,

Ik weet niet zo snel waar ik deze moet plaatsen.
Daarom plaats hem eerst hier wel.
Deze foto is toen gemaakt dat de Hunter ook op de werf lag.
De datum dat de foto is gemaakt was 21-04-05

De foto is gemaakt door Jort de Boer


Oost-Vlieland op de werf foto Jort de Boer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie