Doeksen Transport Group > Doeksen Transport Group

Waterbus

<< < (2/7) > >>

Jon:
Niet verkeerd, vind alleen de naam Esonborg er niet echt mooi opstaan, als dit plaatje werkelijkheid word, dat staat er net even iets te groot op.

Bob Koetsier:
Ik vind der best mooi!!

En PiebeJanMan, je had het bijna goed  :D  Het rode streepje van voor op het schip, boven de ramen langs klopte wel ;)

Groet Bob 8)

Dirk:
Toch wel leuk dat het schip nu vaart op de waddenzee. Toen ze nog de route Almere-Huizen deed, kwam ik haar dikwijls tegen met mijn eigen boot. (het is ongeveer 10 minuten varen voor mij) Eigenlijk wel jammer dat ze nu weg is want het deed me toch altijd aan Terschelling denken als ze zo voorbij kwam "razen" ;)

Vriend:
Deze week kwam ik een oude bekende tegen bij Esonstad. Afgelopen dinsdag zag ik de Esonborg vertrekken van Schiermonnikoog (wij waren met de Rottum). Het viel mij nog mee hoe dit bootje, dat oorspronkelijk voor rivieren bedoeld is, het in een ruig zeetje deed.


Foto's: © Jeroen Vriend

willem boot:

--- Citaat van: Vriend op 26 augustus 2010, 19:37:51 ---Deze week kwam ik een oude bekende tegen bij Esonstad. Afgelopen dinsdag zag ik de Esonborg vertrekken van Schiermonnikoog (wij waren met de Rottum). Het viel mij nog mee hoe dit bootje, dat oorspronkelijk voor rivieren bedoeld is, het in een ruig zeetje deed.

--- Einde van citaat ---

Het ontwerp komt uit Australi?, zoals bekend, en is daar al jaren bij Sydney in de vaart. Kijk eens hoe die baai eruit ziet, daar kan ook een best zeetje staan. De Ozzies zijn qua ontwerpkennis bepaald niet achterlijk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie