Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Bloopers en ongelukken

<< < (2/8) > >>

marlyse:
Dat ongeluk met die vrouw klopt hoor.
Ik heb net mijn vader gesproken en die weet het nog goed .
Ze viel in het water, maar de handtas had ze nog wel goed vast, die wou ze niet los laten.
Ze is later over leden .
marlyse.

fokke veenstra:
Vanmiddag bij het verlaten van de haven van Harlingen gingen aan boord van de Vlieland een aantal auto's aan de rol, omdat zij niet op de handrem stonden geparkeerd. Noodgedwongen moest de middagdienst naar Vlieland komen te vervallen. Bij Shipdock in Harlingen werd de auto uit haar lijden verlost. De Koegelwieck werd ingezet om de passagiers naar Vlieland te vervoeren. Rond 15.30 uur kon de Vlieland alsnog richting Vlieland vertrekken. ::)

PiebeJanMan:
Vrachtwagen niet op handrem, veerboot in problemen

Gepubliceerd op 07 juni 2006, 21:40
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2006, 08:58

VLIELAND - 
Veerboot de Vlieland is gisteren kort na de afvaart om half een in Harlingen teruggevaren naar de haven. Een chauffeur verzuimde zijn vrachtwagen op de rem te zetten.

De truck kwam aan het rollen en drukte een terreinwagen dwars door de reling. De zeventig opvarenden zijn met snelboot De Koegelwieck naar Vlieland gebracht.

PiebeJanMan:
als het een personenautootje was geweest had die zeker in het water gelegen, maar ik blijf lachen ;D ;D ;D

wel jammer voor het hek van de vlieland, hoe zouden ze dat opgelost hebben? gewoon erafgezaagd denk ik... :-\

gelukkig net na het verlaten van de haven gebeurd, als het in het zeegat tussen vlie en terschelling was gebeurd, dan had het veel erger kunnen aflopen

Dirk:
Da's een nadeel van zo'n hekje, het is niet zo sterk als het aankomt op auto's tegenhouden (en daar is het waarschijnlijk niet voor gebouwd)! Ze zouden het hekje denk ik zo weer recht gebogen hebben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie