Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Andere sites

<< < (3/7) > >>

PiebeJanMan:
hier een register-site, met als voorbeeld even de sea-jaguar opgezocht:

http://vesselregister.dnvgl.com/vesselregister/vesselregister.html

Hunter:

--- Citaat van: JonHummel op 22 mei 2006, 16:34:25 ---
Ook een schitterend programma is Shipplotter, volgens mij heeft Hunter het al, maar je kan over internet AIS uitlezen, dus zeg maar een radar voor schepen op jouw computer.
--- Einde van citaat ---

Ja Jon,

ik heb het programma ook en het koste 31 euro en dan kun je het zo vaak instaleren als je het maar wilt want als je het gekocht hebt dan staat al op je naam zeg maar en dan sta je daar geregistreerd. Maar moet er wel bijzeggen dat je wel afhangelijk van andere mensen hebt want als je zelf geen steunpunt hebt dan kijk je eigenlijk met andere mensen mee. Maar als je zelf een steunpunt maakt dan heb je nodig: een scanner en een computer die 24 uur per dag aan kan (zo kan iedeeen met jou meekijken). Maar op het tugspottersforum gaat met daar uigebreid op in. Daar kun je het allemaal lezen dan moet je de topic Shipplotter hebben.

Jon:

--- Citaat van: Hunter op 23 mei 2006, 09:28:05 ---
--- Citaat van: JonHummel op 22 mei 2006, 16:34:25 ---
Ook een schitterend programma is Shipplotter, volgens mij heeft Hunter het al, maar je kan over internet AIS uitlezen, dus zeg maar een radar voor schepen op jouw computer.
--- Einde van citaat ---

Ja Jon,

ik heb het programma ook en het koste 31 euro en dan kun je het zo vaak instaleren als je het maar wilt want als je het gekocht hebt dan staat al op je naam zeg maar en dan sta je daar geregistreerd. Maar moet er wel bijzeggen dat je wel afhangelijk van andere mensen hebt want als je zelf geen steunpunt hebt dan kijk je eigenlijk met andere mensen mee. Maar als je zelf een steunpunt maakt dan heb je nodig: een scanner en een computer die 24 uur per dag aan kan (zo kan iedeeen met jou meekijken). Maar op het tugspottersforum gaat met daar uigebreid op in. Daar kun je het allemaal lezen dan moet je de topic Shipplotter hebben.

--- Einde van citaat ---
Ik heb er inderdaad al wat over gelezen in het Tugspottersforum, maar de Westerschelde is volgens mij 24 uur p. dag te bekijken, dus dat is al een stuk mooier.

Over die kanalen, ik heb de eigenaar gemailt met dezelfde vraag, en die zei inderdaad dat Doeksen gewoon te luisteren was via de servers.

Bob Koetsier:
Dit lijkt me het beste topic.

Ik heb op mijn startpagina (klik banner in handtekening) een link staan naar Rederij Doeksen van Wikipedia, hier staat eerst wat algemene info, en dan kun je op de schepen selecteren.
Is wel goede info als ik zo even snel bekijk. Het leuke aan Wikipedia is dat je zelf artikels kunt plaatsen en verbeteren.
En er staan nog een paar huidige vloot schepen die geen stukje hebben. Dus allemaal maar even kijken en verbeteren wat er te verbeteren valt!!!
En misschien zelfs een artikel schrijven.

Onder aan de artikelen staan links voor de foto's, en raad eens!  Die gaan naar www.schepenvandoeksen.nl ,   wist je van die reclame Jan!?

Wikipedia/doeksen

Groet Bob 8)

P.S.

PiebeJanMan:
Beeldbank Rijkswaterstaat  (Zoekterm = Terschelling, Vlieland, Harlingen, veerboot, koegelwieck).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie