Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Najade

<< < (5/14) > >>

Bob Koetsier:
Toevallig dat je dat vraagt Arn, ik ben dit weekend aan het speuren geweest. Met de informatie dat hij de Sea Jaguar heette en wie hem gekocht had. Maar op de site van die (?jah hoe noem je dat?) keek ik bij vloot, en er waren een helehoop Sea's , maar geen Jaguar. Ik heb nog op google gezocht en op faktaomfartyg.se maar als je daar op Sea Jaguar klikt gaat hij naar de gewonen pagina van de Najade. Dus misschien dat anderen je nog kunnen helpen, maar het schip heet denk ik nu anders. Jammer maar helaas. Zal nog eens een keertje verder zoeken.

Groet Bob 8)

PiebeJanMan:
Ik heb ook al eens een mail gestuurd of ze nog informatie hadden en eventueel nog fotos, maar heb daar nooit antwoord op gekregen, jammergenoeg..

Bob Koetsier:
Hallo, ik ben vandaag (hopelijk) weer een stukje dichter bij de ontknoping gekomen van het 'Waar is de Najade gebleven' mysterie.
Ik ben met de informatie die op de hoofdsite stond van schepen van doeksen op zoek gegaan. Na een tijdje kwam ik in het wereld register van schepen terecht (heb nagetrokken, maar de doeksen schepen staan erin en kloppen, dus ik vertrouw de zaak). En daar werd ik een stuk wijzer van. Er stonden een paar Sea Jaguar's tussen, maar deze kwam toch het dichtst in de buurt naar mijn zin.

Naam schip

marten:
Klopt dit is de ex-Najade. Hierbij een link naar Veristar met meer gegevens:

http://www.veristar.com/wps/portal/equasis?IMO=9209489

Groeten,
Marten Tigchelaar.

Wim Vink:
Knappe zoektocht!
Petje af voor het resultaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie