Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Verlengen Noord Nederland

(1/9) > >>

grey:
Ik hoorde "in de wandelgangen" dat de Noord Nederland verlengd zal worden, wie weet wat, groetjes Grey

Dirk:
Als ze het schip echt gaan verlengen, betekent dat de zaken erg goed gaan. Als men dan meer vrachtwagens kan vervoeren, is die investering zo weer terugverdiend.

Marten-Jan van Zanden:

--- Citaat van: Jelle Krijthe op  3 februari 2006, 10:45:39 ---Is het mogelijk dat ze dan deze winter nog verlengd gaat worden?

--- Einde van citaat ---

Ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van. Ik denk dat het ook te maken heeft met de drukte bij de werf die de opdracht gaat krijgen.
Maar dat ze verlengt gaat worden lijkt nu wel duidelijk

grey:
Het zou handig zijn de verlenging voor het komende seizoen te doen dan heb je er het meeste profijt van. Als de beslissing is genomen kan een werf het tussen deel van te voren bouwen.  Een beetje afhankelijk op welke plek je het doet kan het stuk er redelijk vlot tussen worden gezet want de werven van vandaag de dag kunnen veel.
In twee tot drie weken moet je een heel eind kunnen komen, we wachten af. Groeten Grey

PiebeJanMan:
Hier vind ik een verhaal over studie naar verlenging van de NN. Er wordt echter ook een RoPax van 60 meter genoemd om te verlengen, ik denk dat hier de Vlieland wordt bedoeld?

http://www.adhocmarinedesigns.co.uk/work.php?display=projects


--- Citaat ---Rederij Doeksen, Holland

Ad Hoc Marine Designs were contracted to investigate the feasibility of stretching 2 existing vessels in their fleet by approximately 10 frames. One being a 45m and the other a 60m RoPax vessel. The investigations focused upon the "will it pass Class structure rules without major changes", weight study to establish the new weights, the stability and hydrostatics to ensure Flag compliance as well as speed predictions. The results provided sufficient information for Rederij Doeksen to make an informed decision about future possibilities and growth within the company.
--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie