Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Koegelwieck - 1973

<< < (2/22) > >>

Hunter:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn fotocollectie ook even tevoorschijn gehaald en daar
kwam ik deze foto tegen van de Koegelwieck in de stom.
Hij komt uit het archief van Doeksen zelf!


Koegelwieck in de storm!

Dirk:
Ik heb even op internet gekeken, en ik vond een foto van de Kilimanjaro, (ex-Koegelwieck) uit 1999. Dit is is een foto vanaf een andere veerboot in Zanzibar.
Bron:    http://www.africa-za.com/knysnaknights/trip/pics/

Hunter:
Hallo allemaal,

ben ook weer even aan het spitten geweest 1 foto van de Koegelwieck I op de Helling en nog in het zwart ook. deze komt ook uit de collectie van Arn en mij.

Dirk:
Ik heb een hele domme vraag eigenlijk, maar ik wil hem toch vertellen.

Ik vraag me eigenlijk af of dit schip nog wel bestaat!!  Zou het schip niet gesloopt of verkocht zijn??  Of word het soms opgeschreven wanneer een  boot uit de vaart gaat??   ???  Van de Serengeti (ex-vlieland) zijn nog recente foto's maar van de Kilimanjaro (ex-koegelwieck) niet!! En als ik op internet zoek, vind ik alleen maar plaatjes van de Serengeti (ex-vlieland), die ook al op het forum staan.    Weet iemand hier meer over??  ??? ???

PiebeJanMan:

--- Citaat ---Ik heb een hele domme vraag eigenlijk, maar ik wil hem toch vertellen.

Ik vraag me eigenlijk af of dit schip nog wel bestaat!!  Zou het schip niet gesloopt of verkocht zijn??  Of word het soms opgeschreven wanneer een  boot uit de vaart gaat??     Van de Serengeti (ex-vlieland) zijn nog recente foto's maar van de Kilimanjaro (ex-koegelwieck) niet!! En als ik op internet zoek, vind ik alleen maar plaatjes van de Serengeti (ex-vlieland), die ook al op het forum staan.    Weet iemand hier meer over??   
--- Einde van citaat ---
ik vermoed dit ook om precies dezelfde redenen.......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie