Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (111/129) > >>

cupdruchan:
Vandaag 14-6 een item over de willem'en in het rtl nieuws. (uitzending 19.30)

asjemenou_loeki_midsland:

--- Citaat van: cupdruchan op 14 juni 2021, 12:33:41 ---Blijft ook even zo tot de Willem'en weer storingsvrij zijn.
t/m de 27e deze maand schijnt...

--- Einde van citaat ---

Dus komend weekend is t zeker dat de Friesland als hoofdboot vaart? In t boekingssysteem staat er niet meer bij wel schip op welke tijd vaart. Heel vervelend. En op zondagmiddag om half 5 zou de Friesland moeten varen en is er nog plek voor mee dan 700 man. Nu nog terwijl dat dan misschien een Willem wordt.

Voor zaterdag schijnt helaas de Vlaming de hoofdtijden te varen. Weet dus niet of de Friesland de andere tijden vaart of toch de Barendz. :( En omdat t boekingssysteem geen naam aangeeft alleen maar ''veerdienst'' moet je dus steeds bellen hoelaat welk schip vaart. Heel vervelend.

Humtidumty:
Waarom MOET je weten welk schip er hoe laat vaart?
Jet enige wat je MOET weten is of men vaart en of je bv je auto of aanhanger mee kunt nemen.
De rest is overbodige luxe lijkt me.

Binnenkort moet ik op en neer naar Terschelling met een fiets, maar ik zou er voor zorgen dat ik met de Friesland zou varen tijdens t boeken. Ik wil de beide Willems niet op. Ik vind t 2 afschuwelijke scheepjes , geen sfeer. De Friesland is nog echt een indrukwekkend leuk schip om op te varen.  Tot afgelopen september voer ik jaren bijna alleen met de Midsland en soms met de Friesland. Nu wil ik voorlopig alleen met de Friesland als ik m'n fiets nodig heb en zonder fiets met de sneldienst.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie