Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (105/129) > >>

arthur:
 25 SEPTEMBER 2020 IN DE LEEUWARDER COURANT:
citaat:
HARLINGEN - BRANDWEER WIL OEFENEN MET DOEKSEN OM LNG
De brandweer van Harlingen en rederij Doeksen gaan samen oefenen om te kijken hoe er moet worden gehandeld bij een calamiteit met de nieuwe Willems. Hoewel de veiligheidsregio aandacht heeft voor de situatie, is het bunkeren van de schepen met vloeibaar gas niet meegenomen in het nieuwe "incident risico profiel" van de veiligheidsregio. Formeel was daar geen aanleiding toe, aldus burgemeester Sluiter. Iedere 4 jaar wordt dit profiel bijgewerkt.
einde citaat

Tlautenbach:
Allemaal naar de parlevinker in Harlingen! Ook al ben ik bezig met een schaalmodel, we kunnen nu ook even aan de slag met 'lego'

nagier:
Ik heb de vervoerplan 2021 bekeken,.
Hier vervoerplan 2021/

file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/vervoerplan-2021-tsm-waddenveren-west.pdf

Johan:

--- Citaat van: nagier op 20 oktober 2020, 22:59:26 ---Ik heb de vervoerplan 2021 bekeken,.
Hier vervoerplan 2021/

file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/vervoerplan-2021-tsm-waddenveren-west.pdf

--- Einde van citaat ---

Deze dan maar: https://www.rijksoverheid.nl/documenten/rapporten/2020/10/16/vervoerplan-2021-tsm-waddenveren-west  ;)

Skylge:
 Dirk Spoor volgt Paul Melles op als directeur bij rederij Doeksen
Vandaag, 11:56 • Harlingen
Deel dit artikel

FOTO REDERIJ DOEKSEN

De 60-jarige Paul Melles neemt op 31 december 2020 afscheid als directeur van rederij Doeksen. Hij werkt komend jaar 34 jaar voor de rederij, waarvan 20 als directeur. Zijn opvolger wordt de 38-jarige Dirk Spoor uit Goutum.

Spoor vervult momenteel de functie van hoofd hospitality en HR, hij kwam in 2010 in dienst bij Doeksen. De afgelopen twee jaar is hij voorbereid op het directeurschap. Melles verdwijnt niet helemaal uit beeld, hij blijft bij de rederij betrokken als technisch directeur.

Spoor is opgegroeid in Arum, geboren in Harlingen en woont nu in Goutum met zijn gezin.

Uit de Leeuwarder Courant, 21 oktober 2020.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie