Schepen van Doeksen > Actueel
Nieuws
valkenier:
Ha, echt werkelijk fantastisch! Jaren in de weer met moderne en nieuwe schepen die maar niet af komen, en dan nu terugvallen op de oude paradepaarden. Ik heb meteen al geboekt. Ik had werkelijk nooit gedacht dat ik nog eens met de Friesland 1956 naar TS zou oversteken. Die kans laat ik niet gaan.
L.Noorman:
Wij hebben ook een dagje geboekt. Friesland heen, sneldienst terug. Deze kans krijg je niet weer
Leen:
Ik had vorig jaar al een weekje op Terschelling geboekt voor nu. Een surrealistische ervaring vind ik. Op de Friesland overal zitplaatsen gescheiden met plastic folie, lege bars, geen bedienend personeel en op Terschelling zelf de hele horeca dicht. Opgestapelde stoelen, lege straten. De Friesland voer maar 2 keer gisteren en lag de hele dag aan de kade evenals de Tiger.
Corona heeft een impact wereldwijd dus ook op Terschelling. De inzet van de oude schepen zou zonder deze crisis niet voorstelbaar geweest zijn. Hoe snel kan alles ineens veranderen. En de vraag naar de weg terug en hoe lang gaat dit duren. Wie het weet mag het zeggen. Daarbij wel fantastisch weer, dat dan weer wel.
Humtidumty:
Zie hier de mooie beelden van de oude garde die weer in dienst is op de wadden.
Het begint bij 1:43
PiebeJanMan:
Drijfveren Vlieland juni 2020
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie