Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (97/129) > >>

asjemenou_loeki_midsland:
Ik hoop het dat de Midsland zo lang nog blijft varen. Eerst zien dan geloven. Doeksen zelf zegt er nog niks over op tw en fb. T is ook niet duidelijk of de 2 nieuwe schepen worden uitgesteld door de crisis.

Humtidumty:
Hoewel het voor Doeksen belangrijk is de nieuwe schepen in gebruik te gaan nemen hebben ze nu het 'voordeel' dat het seizoen nu verschoven is en de capaciteit niet zo belangrijk is als normaal in deze tijd van het jaar.
Dit maakt mogelijk ook dat de herstelwerkzaamheden van het Vlieland niet als een spoedklus moet worden gedaan.

--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 30 maart 2020, 21:34:53 ---Ik hoop het dat de Midsland zo lang nog blijft varen. Eerst zien dan geloven. Doeksen zelf zegt er nog niks over op tw en fb. T is ook niet duidelijk of de 2 nieuwe schepen worden uitgesteld door de crisis.

--- Einde van citaat ---

asjemenou_loeki_midsland:
Klopt. En door de coronacrisis lukt t niet eens om alles op tijd af te leveren voor de Vlieland. Nu is t officiëel bevestigd door Doeksen zag ik net. Ik denk dat t Oerol gebeuren ook niet doorgaat. Anyway nu is er meer hoop dat ik met m'n vrouw nog n afscheidstocht kan varen. Moeten de treinen beter aansluiten. Tussen Utrecht en Leeuwarden is t nu een ramp qua treinen en ik heb geen rijbewijs en kan echt niet zomaar iemand vinden om me naar Harlingen te laten rijden.

Marten-Jan van Zanden:
Joh, doe niet zo moeilijk. Je had allang afscheid van de Midsland kunnen nemen.

borie:
Voordat de LNG boten probleemloos varen zijn ze nog wel even verder denk ik. Het is nieuw, uniek en daardoor waarschijnlijk niet direct volle bak betrouwbaar. Dus die oude Midsland zal nog wel even blijven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie