Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (95/130) > >>

cupdruchan:
De afvaarten van de vrachtboot vervallen (nog) niet deze gaat nog 1x per dag

nagier:
hoe weet je dat

cupdruchan:
Dat staat(stond) niet vermeld op de website (doeksen).
en de transporteurs op het eiland meldden dat de vracht nog 1 keer per dag komt ipv 2 overtochten.
maar zoals nu wel bekend is rond dit virus is de actualiteit sneller als dit forum en kan de info zomaar weer veranderen.....

zoals morgen dan gaat de Friesland een uurtje later van het eiland ivm lage waterstand en oostenwind, dus vertrek om 2 ipv 1 uur

asjemenou_loeki_midsland:
Weet iemand of de corona crisis de boel vertraagt? Wat betreft de reparatie lek Vlieland en Willem Barends? Blijft de Midsland hierdoor langer in dienst?
Ik zou met m'n vrouw een afscheidstocht varen afgelopen vrijdag maar ging niet. En in t weekend [ we komen uit Venlo ] kunnen we Harlingen niet op tijd bereiken met de trein. Zelfs vanaf Utrecht gaat dat niet . Ik hoop dat iemand iets weet of de Midsland in april [ hopelijk met weer normalere dienstregeling zowel bij ns als doeksen ] nog vaart en bereikbaar is voor ons.

borie:
Ik hoop van harte voor Doeksen dat de Vlieland in de zomer weer vaart. Zag wat foto’s en filmpjes voorbij komen waardoor ik verwacht dat de stuurboord machinekamer total loss is. Dus generatoren en motoren moeten vervangen worden maar gezien de schade verwacht ik ook alle bekabeling etc. Een mega klus op een rot moment voor de rederij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie