Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Noord-Nederland (ex- De Dageraad)

<< < (2/70) > >>

Jon:
Het schip is misschien wel gezonken dat kan best, maar het is nu wel weer in de vaart.
Op een andere site staat nog een foto van het schip in de vaart, maar die site heeft een kopieerbeveiliging, kan je dus niet kopieren.

En ik denk niet dat Jan het prettig zou vinden als ik hier een andere link post dan www.schepenvandoeksen.nl

Jan Leenstra:
Jon,

Als je het laatste regeltje van het berixht leest kan je er uit opmaken dat het schip NIET gezonken kan zijn.......het kan er nl niet gelicht worden.

Jon:
Ja, ik denk ook dat het eerder gezonken is.
In het krantenbericht van de Texelse Courant, staat een ander bericht, daar staat hetzelfde in, maar daar hebben ze het ook nog over een andere keer dat het gezonken is. Het kan nu ook nog wel zo zijn dat het schip nu nog steeds op de bodem licht, al met al, er is veel onduidelijkheid over. Het ene verhaal is anders dan het andere.

Jon:
Ik kijk rond op het net, en wat zie ik? Ja de Noord-Nederland in het buitenland.
http://www.faktaomfartyg.com/noord_nederland_1955_bild_3.htm
Er staat niet bij dat dit in het buitenland is, maar aangezien op Terschelling/Vlieland geen palmbomen ofzo staan, lijkt me toch dat dit in het buitenland is.

Hunter:

--- Citaat van: JonHummel op  4 december 2005, 11:57:38 ---Ik kijk rond op het net, en wat zie ik? Ja de Noord-Nederland in het buitenland.
http://www.faktaomfartyg.com/noord_nederland_1955_bild_3.htm
Er staat niet bij dat dit in het buitenland is, maar aangezien op Terschelling/Vlieland geen palmbomen ofzo staan, lijkt me toch dat dit in het buitenland is.

--- Einde van citaat ---

Hey John,

Dat is in de buurt van Angola als ik het goed heb.
En je kan het ook zien dat de foto in het buitenland is
gemaakt moet je maar eens naar het schip op de voorgrond kijken.
Dat schip komt uit Lisabon....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie