Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Vlieland / Midsland - 1968

<< < (2/80) > >>

Twan:
hehe wat een prachtboot :-*. Ik weet nog wel dat ik als klein mannetje in de zomer bij de toeter van 4 uur , dag in dag uit, als een gek naar de kade fietste om de vlieland aan te zien komen.
hoe meer foto's hoe beter!
groeten,
Twan

Jon:
Wat moet ik me bij dat deksalon voorstellen, oftewel die koepel. Zat daar een trap in naar beneden? Ik kan namelijk op de foto's niet echt inschatten hoe groot het daarbinnen is, maar het lijkt me niet iets groots waar echt veel tafels en stoelen in konden staan.

borie:
Het was gewoon een soort bushokje met in het begin banken erin, maar nadat er om een plaatsje bijna gevochten werd, zijn deze er weer uitgehaald.

Wim Vink:
In 1973 werd deze boot ook al aangepast. Toen voor de 1e keer voor Doeksen. Hij was net aangeschaft van de AG Ems. Op deze, helaas wat onduidelijke, foto van mijn oom D. Stapersma uit 1974, ligt de Midsland nog helemaal wit in de haven. Daar voor liggen de Holland en de Vlieland.

Wim Vink:
Nog een foto uit die serie uit 1974. Er zitten wat spikkels op, maar er zijn nog niet zoveel foto's bekend van de net gearriveerde Midsland op Ts. Ik kan me nog een ansichtkaart herinneren. Ik zal eens speuren in mijn verzameling. Bijgaande foto komt weer van mijn oom D. Stapersma.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie