Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Vlieland / Midsland - 1968

<< < (31/79) > >>

Marten-Jan van Zanden:
Okee, omtrent de Oost-Vlieland heb ik destijds contact gehad met de Omrop.
Als ik dit nu weer doorgeef, wiens telefoonnummer kan ik doorgeven voor verdere info?

Jan Leenstra:
let wel MJ het is al 2 weken geleden gebeurd

Marten-Jan van Zanden:

--- Citaat van: Jan Leenstra op 25 maart 2010, 19:33:53 ---let wel MJ het is al 2 weken geleden gebeurd

--- Einde van citaat ---

Gelezen Jan.
Maar dit is wel nieuws.

Jan Leenstra:
Tanzania's MV Serengeti catches fire in Zanzibar
Zoek in dit itemTrefwoordenSoort zoekopdrachtAlle trefwoordenE?n of meer trefwoordenGeen van de trefwoordenZoek
Geplaatst op zondag 14 maart 2010 - 07:09
--------------------------------------------------------------------------------
guysonProfielHomepage345 berichten

--------------------------------------------------------------------------------

BY NANGAYI GUYSON IN KAMPALA UGANDA

PASSENGER and cargo vessel christened MV Serengeti caught fire ,Fifteen crew members on a passenger ferry in Zanzibar were rescued on Saturday after a fire broke on board, emergency services said, about two hundred metres away from the Malindi Harbour.

No one was harmed in the blaze, but the MV Serengeti, which at the time was moored off Zanzibar Town, capital of the Tanzanian archipelago, was completely destroyed.

The Zanzibar shipping registrar Abdallah Mohamed and local police said the fire broke out as workers were welding in the engine room. An investigation has been opened.

Passengers had recently complained about the poor state of the ship, which runs a regular link between Zanzibar's two main islands, Unguja and Pemba.

Three ships have been ravaged by fire in the Indian Ocean archipelago over the past year while in May a ferry capsized

Jan Leenstra:

--- Citaat van: Pollendam op 25 maart 2010, 19:29:19 ---Okee, omtrent de Oost-Vlieland heb ik destijds contact gehad met de Omrop.
Als ik dit nu weer doorgeef, wiens telefoonnummer kan ik doorgeven voor verdere info?

--- Einde van citaat ---

geef mijn 06 maar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie