Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Vlieland / Midsland - 1968

<< < (21/79) > >>

Twan:
Fijn om te zien dat ze haar waterrand weer in de verf hebben gezet:) mooie foto's erik

@Christian: Volgens mij geef je zelf antwoord op de vraag:) Naar mijn weten is de midsland op vlieland gaan varen na haar nieuwe kleurtje(onderste foto van 14 februari 2006) Misschien heeft de persoon die deze kaart heeft gemaakt niet de moeite genomen om een recentere foto te maken. Of hij vond de kleurstelling gewoon mooier:)

Wim Vink:
Uit de collectie van Tjebbe Cupido: de Midsland in de Haven van WTs, circa 1975. Op de iets minder scherpe foto zijn ook nog de Friesland en de Vlieland vaag te ontdekken.

natureboy:
Na al wat speurwerk te hebben verricht, heb ik dan ook de oude Midsland Vlieland, momenteel Serengeti gevonden, het schip ligt in Google earth afgemeerd in de haven van Zanzibar op de coordinaten6'09'26.65" S  en
39'11'30.78" E. maar ok, we wisten van de recente foto's wel dat het schip nog bestaat en in dienst is, graag jullie mening, ik ben er zeker van dat het de Serengeti is

Pieter

Wim Vink:
Pieter,

Helemaal mee eens.

natureboy:
Hoi robert

Je zegt in feite, wat ik ook al opgemerkt had, de foto's van Erik waren mij ook bekend , dus ook dat het schip nog in de vaart is, maar dat hoefde ik helemaal niet te bewijzen, zoals ik ook in mijn bericht constateer.

Pieter

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie