Auteur Topic: Werfbeurten  (gelezen 47131 keer)

nagier

• Machinist
Re: Werfbeurten
« Reactie #210 Gepost op: 6 december 2017, 11:01:27 »
dat is jammer dat we niet mogen mee varen , anders wilde ik ook varen

Evert Jan

• Marconist
  • Geslacht: Man
« Reactie #211 Gepost op: 7 december 2017, 14:54:31 »
Helaas hebben mijn agenda en de weersomstandigheden nog niet toegelaten goede foto's te gaan maken in Dordrecht, ik kwam wel dit artikel tegen:http://dordtcentraal.nl/actueel/veerboot-friesland-meert-aan-dordt/

Christian

• Machinist
  • Geslacht: Man
« Reactie #212 Gepost op: 9 december 2017, 16:57:52 »
dat is jammer dat we niet mogen mee varen , anders wilde ik ook varen
Dan zouden ze meteen ook zowel mij als Jan en Alleman aan boord hebben; dit vrezen ze precies, en daar heb ik zelfs begrip voor; het is jammer vor ons, maar het is tenslotte een dienstvaart en levert juridisch gezien waarschijnlijk problemen op; de FRIESLAND is ondanks haar uiterlijk geen cruiseschip. Raadpleeg parallel de spoorwegen voor hun ervaring: Fans met hun goedmoedige blijken van belangstelling betekenen zowel een bonus als soms een hindernis voor een bedrijf.

Wat een blik achter de coulissen betreft: De kans op slimme, duurzame en openhartige promotie is dit jaar sowieso al weggepikt door de WPD met hun OERTOCHT documentaire. Bij hun mag dus zoiets? Waarom dienen jullie geen verzoek in, om donderdag tijdens de thuisreis tenminste een camera op de brug van de FRIESLAND te plaatsen, evenals bij de Feniks? Dan heeft niemand overlast, terwijl iedereen kan mee genieten.