Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (18/111) > >>

grey:
Hallo allemaal.
Ik ben vanmiddag nog even naar Harlingen geweest om afscheid te nemen van een van de mooiste schepen van Doeksen. Het was roet koud en erg nat en dat heeft ook zo zijn uitwerking op de foto's.
Het was de bedoeling om in de industrie haven uit te klaren en daarna gelijk te vertrekken. Helaas was de onlangs ingebouwde stuurautomaat niet goed en zou nog vervangen worden. Zij die dus nog willen kijken moeten snel zijnhij (of zij) ligt bij JR shipping.
Ik zag de foto's van Arn Hagen en ook ik heb een stel foto's naar Jan gestuurd omdat ik nog niet weet hoe ik rechtstreeks foto's op het forum moet zetten maar dat komt nog wel eens.
Er staan niet zoals eerder beschreven twee maar drie tanks op het achterdek en het is de bedoeling om ze in een voor een in z'n geheel in de bestaande tanks te storten omdat het anders op het zeetje wel eens wat wil klotsen....!
Jammer dat ik niet meer mensen van het forum heb getroffen.Tot een andere keer groetjes Grey.

Jan van de Witte:
Ze is net om 19.45 definitief vertrokken uit Harlingen. :'(

Goede reis en vaarwel

Groetjes Jan

Wim Vink:
Om 21.25 meldde de OV zich bij de BS-2

Hunter:
Dan is het nu echt definitief ze heeft dan nu ook al de wadden verlaten en begint haar reis naar Ghana beginnen!
Vaarwel Oost-Vlieland en wensen u een behouden vaart in haar nieuwe vaargebied..

tjeerd:
snik. :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie