Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Jan Leenstra:
Oke Marten, dat geeft wat duidelijkheid, het is inderdaad daarna nog een stukje doorvaren naar Ghana. Heb er net de atlas maar even bijgepakt, want mijn topografische kennis is niet meer wat het geweest is.
Hopelijk zijn er inderdaad fotografen die zich tot het schip aangetrokken voelen. Maar dat hoop ik niet alleen voor daar in Afrika, maar ook tijdens de reis en het vertrek deze week........
nyn:
Ik sluit me graag bij Marten aan! Ben helaas niet in de gelegenheid te gaan kijken maar hoop dat er mensen zijn die foto's maken... kan ik ze naast die van haar tewaterlating plakken :(
Groeten,
Nyn
chev4:
Nou ja,Ghana is een arm land,dan is de kans dat het schip nog ingrijpende veranderingen ondergaat klein.Ik hoop dat men er zuinig op is.
Is er ook nog iemand in de gelegenheid geweest om nog wat foto's te maken?Met name van binnen,er zijn weinig foto's van het onderdek.
MVG Johan
ben:
Ik ben vandaag bij en op de Oost-Vlieland geweest en gesproken met de Nederlandse kapitein, die haar met 5 andere Ned. bemanningsleden naar Dakar of de Kaapverdische eilanden brengt. Dit om daar te bunkeren en de Oost-Vlieland over te dragen aan een Ghanese bemanning aan boord te nemen. Dan gaat zij door naar Ghana. Haar thuishaven is Freetown in Sierra Leone.
Jan Leenstra:
Om ONGEVEER 11.30 verwacht men ab van Oost Vlieland mbv sleepboot te vertrekken.
schip gaat via sluizen eerst naar nieuwe industriehaven thv kantoor JR Shipping. Beste fotoplekjes luis vHarinxmabrug, doeksen terminal, nieuwe vissershaven, industrieterrein, NOORDERpier. het is niet bekend wat erna gaat gebeuren en/of de Oost het Wad opgaat. maar dat weten ze morgen wel op de verkeerstoren,(0517 412512) hoewel...
een berichtje uit het gastenboek!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie