Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Jan Leenstra:
Ik heb ook gehoord dat het Ghana wordt. Ze gaat daar een veerdienst verzorgen. Schip gaat zo goed als zeker deze week vertrekken.
Dirk:
Het is misschien jammer dat ze helemaal naar Ghana gaat, maar ja, dan worden er daar ook weer mensen blij gemaakt. En het is altijd nog beter dan dat ze gesloopt word.
Jan Leenstra:
een berichtje uit het gastenboek:
ben net af van de oude ,,echte" Oost Vlieland geweest; voor de die-hards, waar ik ook bij behoor, de Oost Vlieland gaat donderdagochtend de 19e a.s. rond 10.00 uur, een proefvaart maken en als alles goed gaat, daarna zo snel mogelijk naar Ghana. De laatste kans om deze schoonheid in haar "natuurlijke omgeving" te bewonderen. Als je precies wilt weten hoelaat de oude dame gaat varen, bel dan de havenverkeerstoren, 0517-412512
Jan Leenstra:
Het schip gaat trouwens varen onder de vlag van Sierre Leone. Ze gaat zoals eerder vermeld een veerdienst onderhouden in Ghana. Over het llaatste heb ik nog geen defintieve bevestiging van.......het kan nl ook gaan om de Kaapverdische Eilanden. Dit hoorde ik vandaag. Ik hoop daar morgen zekerheid over te krijgen........
marten:
Toen wij er heen gingen om meer te weten te komen zij de man dat de eerste stop om te bunkeren bij de Kaapverdische Eilanden was.
Ik ben blij dat er nu meer duidelijkheid is over dit schip. Hopen dat er in dat land een paar actuele fotografen of toeristen zijn.
Groeten,
Marten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie