Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Jan Leenstra:
Dat zou snel zijn! Het is jammer dat er van Shallow Shipping niets te vinden is op internet, anders hadden we het wellicht even kunnen navragen.
Ik heb na veel bloed, zweet en tranen (pc is defect) eindelijk weer de mogelijkheid om wat met de site zelf te doen. Ik zal aankomende week wat foto's uit het forum op plaatsen en weer wat updates verzorgen.
Vandaag heb ik foto's geplaatst van de Oost-Vlieland (ex Carolina) onderweg naar Harlingen en in Harlingen zelf.
ben:
Ik was vanmiddag dicht bij de plek waar de Oost Vlieland ligt. Ik kon er niet bijkomen, want het terrein is afgezet met hekken. Er ging net iemand door de poort naar binnen en die vertelde mij, dat het schip niet van Swallow Shipping is. Van wie wel wilde hij niet zeggen, dan moest ik maandag maar terugkomen. Op mijn vraag of het schip al verkocht is, zei hij ja en wel naar Zuid-Amerika. Maandag meer.
marten:
Ben,
Als je terugbladert staat in mijn bericht dat de Oost-Vlieland waarschijnlijk verkocht is aan het land Jemen. ;)
Groet,
Marten.
Jon:
Dat is een eind weg. Dat betekend meteen dat we er niet veel meer van terug zullen horen. Dat is meestal zo, als een schip zo ver weg gaat.
Of er komen allemaal onduidelijke verhalen over. Zoals bij de Noord-Nederland, (ex- Dageraad). En het ergste zal nog wel zijn, dat het schip net zo als de Serengeti, verwaarloost kan worden. Maar de Serengeti ligt er nu anders ook wel redelijk mooi bij.
ben:
Het lijkt wel of er een sluier van geheimzinnigheid hangt over de verkoop. Ik ben er vanmiddag geweest, maar men wil niet praten. Wel zag ik, dat er laswerk wordt verricht, zodat de onderste rij vierkante ramen geblendeerd kunnen worden voor een (lange) zeereis.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie