Laten we eerst eens zien waar het nu aan ligt.
Zijn er wel onderhandelingen geweest, was het financieel haalbaar ?
Het verbouwen van het schip terug naar de oude staat zal zeker aardig wat kosten.
De achterklep moet eraf, het machinehuis weer in oude staat worden teruggebracht, de verschansing terug in de oude staat e.d.
En hoe is de staat van het schip verder?
Dan nog de exploitatie.
In het zomer seizoen oke, maar daarbuiten??
Ik heb ook helemaal niks gehoord van een bijdrage van de VVV, de middenstand of anderen van Terschelling of Vlieland.
Is er wel een draagvlak?
Er is natuurlijk ook al de Holland die geregeld naar Terschelling komt,
Soms houdt het gewoon op
Uiteraard zonde, jammer en noem maar op.
Echter vergeleken met bijvoorbeeld de dienst naar het veel drukkere Texel is er al heel wat op dit gebied bereikt.
De oude Friesland vaart nog, de Oost Vlieland is nog in Nederland, de Holland, van de oude Teso boten daarentegen is er helemaal niks
Groeten
Leen