Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (30/111) > >>

willem boot:

--- Citaat van: Jan Leenstra op 22 september 2006, 21:26:54 ---Willem,

Is het mogelijk dat iemand de negatieven scant, zodat er eventueel enkele op de site geplaatst kunnen worden?

--- Einde van citaat ---

Zal eens zien, heb zelf een scanner die dat kan, maar ben even bezig met 100 jaar TESO, vervolgens 100 jaar Doeksen. Die moeten even prioriteit hebben.

Willem

Wim Vink:
Mijn oom ging in februari 1965 naar Ts en fotografeerde onder slechte omstandigheden de Oost-Vlieland vanaf de Friesland.

foto: D. Stapersma

Jan Leenstra:
nieuwe update!

zie de homepage van www.schepenvandoeksen.nl

7 pagina's met foto's van de trip naar Dakar

zeeschuim:
Wat een mooie reportage over de reis naar Dakar! 't is even wachten maar dan heb je ook wat! Hartelijk dank voor deze foto's op de site. Zo te zien was de brandstoftoevoer het grote werk en ligt zij ook een stuk hoger in Dakar dan bij vertrek uit Harlingen. (is bekend hoeveel ltr er is gebruikt?). Nu alleen nog de vraag: waar is de mooie Oost Vlieland nu??

Jan Leenstra:
Er staat me iets bij van 20.000 liter, maar ik kan me versgissen. het laatste bericht wat ik heb vernomen van de OV is dat deze nog niet ingezet wordt op een veerdienst tussen de eilanden aldaar. Het schip zou nog voor anker liggen. Dit was het nieuws in september, het kan zijn dat daar inmiddels verandering is in gekomen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie