Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (26/111) > >>

Jan Leenstra:
Ik ken wel iemand die hem naar Dakar heeft gevaren. In Dakar is het schip overgedragen aan de nieuwe bemanning. Wat ik weet is dat het schip toen een kleien verbouwingmoest ondergaan om wat bemanningsverblijven te realiseren. Daarna zou het schip een dienst gaan onderhouden tussen een aantal eilanden, welke weet ik niet precies.

Peter:
Ik hoop dat niet zo afloopt als met de Noord Nederland. En erg vreemd vind ik het dat er geen enkele mogelijkheid is gevonden om het schip hier te houden. Mischien is emigreren naar Afrika nog een optie.........

borie:
Hee hallo, nou ik was degene die een keer naar Dakar is geweest, gelukkig kom ik daar met het schip waar ik nu op vaar niet meer... erg gezellig kon ik het er niet vinden. helaas maar mijn naam is dus ook haas.

Tjep:
Ben je mee geweest op de Oost-vlieland naar Dakar, of was je daar aanboord van een ander schip ?

Jan Leenstra:
Oost-Vlieland ligt volgens een aantal bronnen nog immer voor anker in Dakar. Misschien maar weer terugkopen voor een bodemprijs.
Ik zal een dezer dagen een serie foto's plaatsen van de reis naar dat zelfde Dakar. Deze heb ik van Han Jansen( een bemanningslid aan boord tijdens de trip naar Dakar) mogen scannen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie