Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
ben:
LAATSTE NIEUWS:
Hier enkele citaten uit de mail, die ik net van de kapitein kreeg.
Vandaag ben ik weer thuis gekomen uit Dakar. Het schip ligt momenteel op de rede van Dakar ongeveer 2 mijl van de haveningang en is gisteren overgedragen aan de nieuwe Ghanese bemanning. Ik ken deze mensen, want ik heb wel vaker een bootje naar Afrika gebracht. Deze mensen zijn wel capabel om het schip in goede staat te houden. Ik heb gehoord dat ze het schip wat opkalefateren en ook nieuwe verblijven erin maken voor het vervoer van passagiers. Ik hoorde iets van Guinee Bisau naar Kameroen, maar ongetwijfeld hoor ik daar nog wel van. De Oost Vlieland heeft de reis goed doorstaan.
nyn:
Vanavond kreeg ik een berichtje van een vriend van mijn zoon: hij is op dit moment in Dakar aan het laden en ontdekte de Oost-Vlieland daar, hij gaat proberen een paar foto's te maken en die aan ons door te sturen!
Groeten,
Nyn
Humtidumty:
Binnen politiek Terschelling had men een mooi idee, maar dit lijkt als mosterd na de maaltijd
andre:
een beetje raar komt dit op mij over. Was het niet zo dat rederij Doeksen en rederij Rijff er niet zo goed er uit zijn gekomen omtrent dit onderwerp ? En is de oost vlieland al niet verkocht en al in een ver land ?
Het lijkt mij dat deze jan niet zo goed de huidige status weet van dit mooie schip, of komt dit bericht van een tijdje geleden ?
PiebeJanMan:
ik ben de archieven bij mem en beppe in gegaan dat heeft een aantal fotos opgeleverd:
Oost Vlieland 1962
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie