Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (3/110) > >>

Jan Leenstra:
Komt wellicht nog!
Rijf heeft wel offertes bij verschillende werven opgevraagd. Zoals het er nu voor staat is het kettingbeding nog steeds het grote struikelblok.
Daar is Rijf met Doeksen nog niet uit......helaas, want ik hoop echt dat ze het schip kunnen behouden voor Terschelling en/of Vlieland.

Gr Jan

Humtidumty:

--- Citaat van: Jan Leenstra op 18 oktober 2005, 00:09:05 ---Komt wellicht nog!
Rijf heeft wel offertes bij verschillende werven opgevraagd. Zoals het er nu voor staat is het kettingbeding nog steeds het grote struikelblok.
Daar is Rijf met Doeksen nog niet uit......helaas, want ik hoop echt dat ze het schip kunnen behouden voor Terschelling en/of Vlieland.

Gr Jan

--- Einde van citaat ---
Kunnen wij als publiek daarin wellicht nog een rol spelen misschien?
Het publiek zal er oog voor hebben wanneer dit schip behouden blijft,

zeeschuim:
Las net het bericht dat De Koegelwieck niet meer of minder naar Vlieland zal gaan varen ivm de snelle nieuwe Vlieland (2005). Betekent dit dan ook dat er geen dagtocht cq veerdienst meer zal zijn tussen Vlieland en Terschelling?
Wellicht komt dan goed de mooie oude Oost Vlieland (1962) van pas die deze dienst kan overnemen. Met wat goede afspraken tussen rederij Rijf en Doeksen

Jan Leenstra:
Helaas, ik heb zojuist slecht nieuws van Frank Rijf ontvangen: De Oost-Vlieland wordt weer te koop aangeboden. De verkoop advertentie verschijnt aankomende donderdag in de Schuttevear.
Het is Rederij Rijf helaas niet gelukt om met afgevaardigden van Rederij Doeksen onderhandelingen te starten. Het gevolg is dat er alsnog tot verkoop van het schip is overgegaan.

Mijn persoonlijke mening? ONTZETTEND JAMMER !!! Ik had gehoopt dat er toch een overeenkomst gesloten had kunnen worden.

Gr Jan

Humtidumty:
 :'( :'(
Zeer jammer!
Weet niet of ik nu boos of teleurgesteld moet zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie