Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oosterschelde

(1/15) > >>

ben:
De Oosterschelde vaart de haven uit. Ik kan mij als kind nog herinneren, dat zij de haven binnenvoer en niet draaide, en met een noodgang, achteruit, de haven weer uitvoer naar Harlingen. De kapitein was volgens mij Lettinga.
http://img341.imageshack.us/img341/2332/oosterschelde8md.jpg
Help: hij krijg ik deze foto geplaatst?

Wim Vink:
Een andere kapitein op de Oosterschelde was in ieder geval de karakteristieke Gossen Gorter.
Wim


--- Citaat van: ben op 11 november 2005, 20:34:56 ---De Oosterschelde vaart de haven uit. Ik kan mij als kind nog herinneren, dat zij de haven binnenvoer en niet draaide, en met een noodgang, achteruit, de haven weer uitvoer naar Harlingen. De kapitein was volgens mij Lettinga.
--- Einde van citaat ---

marten:
Ben,

De link van de foto tussen [ img ] en [ / img ] zetten maar dan zonder die spaties.
Zo dus



Groet,
Marten.

Wim Vink:
Uit de collectie van mijn oom. Beide foto's zijn van 16-8-1961. De eerste, liggend in Harlingen en de tweede op Ts. Ik sta er zelf ook op als 10-jarig jochie in korte broek en trui aan.
Op de achtergrond de Almeri en de Stortemelk.





foto's: D. Stapersma

IALA:

--- Citaat van: Tjep op 21 juli 2006, 12:05:22 ---Heeft er nog iemand foto's van de Oosterschelde hoe de er nu bij ligt? Volgens de site www.borrelsboot.nl zou de machine kamer en dergelijke nog in originele staat zijn.

--- Einde van citaat ---

Ik zal binnenkort (misschien vanmiddag) wel ff gaan kijken of ik een paar foto's kan schieten ik woon in de buurt van Zwolle.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie