Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Vlieland
PiebeJanMan:
Mooie foto's. Denk alleen dat bepaalde foto's beter uit zouden komen als je ze wat uit zou snijden ;).
Je kunt ook mooi zien dat de lichten aan de voorkant verplaatst zijn naar de meerdekken. Voorheen zaten deze vlak voor het stuurhuis. Mij werd verteld dat het varend personeel zo beter zicht had, omdat dit hen minder verblindde.
Vriend:
Ik heb wat geprobeerd Redmer. Van de eerste twee foto's de jpeg's gepakt, gecropt en het contrast opgevoerd zodat het donker wat 'gladder' wordt. Als ik zo met de plaatjes bezig ben, dan realiseer ik me dat er nog flink wat in de nabewerking te halen valt. Ik moet maar eens bij jou in de leer daarvoor ;)
De laatste foto is bijna dezelfde als die ik postte op 27 december. Het verschil is dat ik bij de eerder geplaatste foto de boot met de hand heb ingeflitst met de flitser los in de hand, bij deze is dat niet het geval. Hierdoor komt de flank van het schip minder uit, maar het is wel een natuurlijker foto vind ik.
Foto's: © Jeroen Vriend
Vriend:
De Vlieland op 26 december bij vertrek om circa 11:45 uur.
Foto's: © Jeroen Vriend
PiebeJanMan:
Vorige week Vrijdag in Harlingen:
PiebeJanMan:
Vandaag een dagje Vlieland gedaan om de Vlieland in de storm op de foto te zetten. Om 10.15 flink moeite gehad met aanmeren, want de wind stond pal op de zij.
Alle foto's op Golven op Zee
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie