Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Vlieland
Vriend:
De Vlieland op 29 augustus 2009 toen ik net het autodek met de fiets had verlaten. Had alleen mijn videocamera bij de hand dus de kwaliteit van de foto is wat minder.
Vriend:
De Vlieland had in het begin bekleding die niet erg bestand was tegen frisdrank en andere 'knoeierij' met consumpties. Deze foto's zijn genomen in de familie salon (daar zit je als je vader bent ;)). Ik weet niet vanaf wanneer deze nieuwe bekleding is aangebracht, maar het is nu een soort skai-achtig materiaal. Veel praktischer en vreemd dat hier niet eerder voor gekozen is. Het zit trouwens stukken beter dan die armzalige klapstoeltjes in de Friesland.
PiebeJanMan:
--- Citaat van: Vriend op 31 augustus 2009, 20:05:48 ---De Vlieland had in het begin bekleding die niet erg bestand was tegen frisdrank en andere 'knoeierij' met consumpties. Deze foto's zijn genomen in de familie salon (daar zit je als je vader bent ;)). Ik weet niet vanaf wanneer deze nieuwe bekleding is aangebracht, maar het is nu een soort skai-achtig materiaal. Veel praktischer en vreemd dat hier niet eerder voor gekozen is. Het zit trouwens stukken beter dan die armzalige klapstoeltjes in de Friesland.
--- Einde van citaat ---
Klopt, veel practischer, was altijd erg makkelijk schoon te maken. Tijdens de werfbeurt in het begin van 2007 aangebracht volgens mij.
PiebeJanMan:
Complimenten Jeroen voor de mooie series vanaf Vlieland, erg gaaf!
Vanochtend in Harns:
Vriend:
Twee foto's genomen door mijn vrouw op 23 augustus 2009 tijdens het vertrek van de middagboot.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie