Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Friesland - 1956
arthur:
Mooi spulletje Jeroen, die oude parel der Wadden
ben doeksen fan:
'k ben gister ook in medemblik geweest maar heb de friesland alleen in de verte gezien .
leuke foto's !
ben doeksen fan
Vriend:
Mocht je nog eens in de omgeving van Medemblik of Enkhuizen zijn, dan is de dienstregeling van de museumstoomtram handig. Hierin staat ook de dienstregeling van de Friesland. Handig als je haar wilt spotten. Buiten de dienstregeling om ligt ze in Enkhuizen achter het treinstation.
Dienstregeling 2009 (goed op de kleurtjes letten ;)): http://www.museumstoomtram.nl/stoomtram/Bezoek/dienstregeling/html/tabelDienstregeling09.html
Vriend:
Sommige forumleden beschikken over een fotoarchief met schitterende foto's van vroeger. Helaas behoor ik niet tot deze groep. Daarentegen woon ik vlakbij Medemblik waar de Friesland dagelijks voorbij komt. Wat ik jullie kan bieden is 'vers' materiaal......
Vanmiddag bij aankomst vanuit Enkhuizen.
Vriend:
En even later weer richting Enkhuizen. Wat opvalt is dat er meer mensen van Medemblik naar Enkhuizen meegaan dan andersom. De meesten beginnen dus de historische driehoek met de stoomtram van Hoorn naar Medemblik. Je kunt hem echter ook andersom maken, de Friesland en stoomtram sluiten altijd op elkaar aan.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie