Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Verzamelingen

<< < (3/9) > >>

Wim Vink:
De Oost-Vlieland 1995 (ex-Schellingerland)

Een koelkastmagneet en een sleutelhanger.

En ik doe er gelijk de huidige Vlieland bij (koelkastmagneet)





Wim Vink:
De laatste uit de rij:

Een koelkastmagneet met de veerboot aanlegplaats van WTs.

En uit het jubileumjaar 2 Doekie's. Eerst werd de grijze uitgegeven. Na een groot succes moesten er snel nieuwe worden bijgeleverd. Dat werden de witte.



Jan Leenstra:

--- Citaat van: Wim Vink op 13 april 2009, 14:47:57 ---De laatste uit de rij:

Een koelkastmagneet met de veerboot aanlegplaats van WTs.

En uit het jubileumjaar 2 Doekie's. Eerst werd de grijze uitgegeven. Na een groot succes moesten er snel nieuwe worden bijgeleverd. Dat werden de witte.

--- Einde van citaat ---

er is er ook nog 1 in een tijger uitvoering.......

Jan Leenstra:

--- Citaat van: Wim Vink op 13 april 2009, 14:13:54 ---Het volgende onderwerp is de Koegelwieck van 1973.
Allereerst afgebeeld op een poster, uitgegeven door de Rederij.
En het tweede is een vaantje, waarop ook de Schellingerland is te zien.

Edit: correctie door mijn dochter Petra. De KW-poster en het vaantje waren haar eigendom, maar hingen nog bij ons op zolder. Waarvan acte.

--- Einde van citaat ---

Poster was volgens mij een uitgave ter gelegenheid van 25 jaar sneldienst.

PiebeJanMan:

--- Citaat van: Jan Leenstra op 14 april 2009, 17:08:30 ---
--- Citaat van: Wim Vink op 13 april 2009, 14:47:57 ---De laatste uit de rij:

Een koelkastmagneet met de veerboot aanlegplaats van WTs.

En uit het jubileumjaar 2 Doekie's. Eerst werd de grijze uitgegeven. Na een groot succes moesten er snel nieuwe worden bijgeleverd. Dat werden de witte.

--- Einde van citaat ---

er is er ook nog 1 in een tijger uitvoering.......

--- Einde van citaat ---

Voor zover ik het heb meegekregen aan boord toen ik moest werken; Eerst hadden we inderdaad die grijze, maar daar waren ook weer witte van volgens mij.
Daarnaast zijn er nog kleine sleutelhangers uitgedeeld, hele grote, zeedieren....
Ik zat op een stuk of 11 verschillende soorten die uitgedeeld zijn en ik heb meegemaakt. De zeehonden liepen echt heel snel en waren constant uitverkocht, ik heb nog een paar soorten thuis liggen ;)

Denk dat als je alle schepen en balies enzo meeneemt er wel 20+ verschillende soorten zeehonden (of iets in die geest) zijn uitgedeeld!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie