Auteur Topic: Modellen van Doeksen-schepen  (gelezen 35477 keer)

Evert Jan

• Marconist
  • Geslacht: Man
Re: Modellen van Doeksen-schepen
« Reactie #75 Gepost op: 2 augustus 2018, 15:27:42 »
Ik begin steeds meer te wennen aan het ontwerp  :), begin toch wel nieuwsgierig te worden hoe het er in het echt uit gaat zien...  ;)

L.Noorman

• Algemene moderator
  • Marconist
« Reactie #76 Gepost op: 13 januari 2019, 21:47:55 »
Oja, hier was ik ook nog mee bezig... soms.... De hoofdsalon is in de grootste lijnen af. Alleen het buffet is nog leeg en de vloer heeft nog geen kleurtje.

Evert Jan

• Marconist
« Reactie #77 Gepost op: 14 januari 2019, 23:14:34 »
Ziet er fraai uit, net echt!

Zeeuw

• Ketelbinkie
  • *
« Reactie #78 Gepost op: 20 maart 2019, 16:07:56 »
Beste mensen,

Zijn er onder jullie die belangstelling hebben voor modellen van de Doeksen-schepen?

Het gaat om de bekende Duitse "Stafkaartmodellen" op schaal 1: 1250, gemaakt uit een zachte metaallegering en doorgaans voortreffelijk op schaal.

Ik zou daarvoor kunnen zorgen, maar de kostprijs is afhankelijk van de belangstelling. Zoiets als de laatste 'Midsland' zou ergens om de 35 euro kosten.

Jullie mening/belangstelling?

Groet

Willem

Dit topic begon met een discussie over schepen van Doeksen in schaal 1:1250. Nu 11 jaar later is er daadwerkelijk een schip van Doeksen uitgebracht in schaal 1:1250: de Friesland in de kleurstelling van 1989. Deze mini-Friesland is 5,5 cm lang.

L.Noorman

• Algemene moderator
  • Marconist
« Reactie #79 Gepost op: 30 mei 2019, 13:24:06 »
Het buffet van de Midsland is ook af. De kleine details moeten nog, maar voor nu heb ik hem op z'n plek geschoven.

Zonder het buffet

Van 2 kanten gezien.