Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Tiger

<< < (2/78) > >>

TSFan:
Het valt mij op dat met het schip de diepgang tov de huidige koegelwieck 20 cm minder is.
En dat voor een schip met meer capaciteit!

PiebeJanMan:
zo nog even bezig geweest:

Jelle Krijthe:
Wat mij opvalt is dat Dhr Melles in het interview van Omrop Frysl?n zegt; "Als wij de snelboot extra aanbieden" Bedoeld Dhr Melles hiermee dat: 1. Het snelverkeer extra erbij komt/blijft (want het bestaat immers al) of 2. Dat de "Supercat" er naast de koegelwieck nog bij komt (Dus 2 snelboten)? Wie heeft hier antwoord op?

Bob Koetsier:
Mooi gedaan hoor Redmer!
Ikzelf vind de laatste het mooiste, omdat die strepen wat meer doorgetrokken zijn.
Alleen 1 ding:  De zeehond! Die staat nu net als bij de huidige Koegelwieck verkeerd om  ;D

Maar verder is ie prachtig!

PiebeJanMan:

--- Citaat van: Jelle Krijthe op  3 mei 2007, 13:46:37 ---Wat mij opvalt is dat Dhr Melles in het interview zegt; "Als wij de snelboot extra aanbieden" Bedoeld Dhr Melles hiermee dat: 1. Het snelverkeer extra erbij komt/blijft (want het bestaat immers al) of 2. Dat de "Supercat" er naast de koegelwieck nog bij komt (Dus 2 snelboten)? Wie heeft hier antwoord op?

--- Einde van citaat ---

De Heer Melles bedoelt dat de sneldienst in eerste instantie als extra dienst werd aangeboden, iets want niet noodzakelijk was. Het werd dus aangeboden als extraatje....Nu is de sneldiensttak zo gegroeid, er willen steeds meer mensen op, dat er een nieuw, groter schip moet komen.

Dit staat ook duidelijk in het artikel:
"Wat ooit begon als een extra service is uitgegroeid tot een belangrijke economische lijn. We gingen dus op zoek naar een schip met vooral een grotere capaciteit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie