Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Tiger

<< < (44/78) > >>

PiebeJanMan:
Vanochtend ging het flink tekeer. Veel Storm was er niet, maar golven van gister plus hoogwater en een wind die net wat meer naar het Westen draaide! De Tiger op weg naar Vlieland in een mooi zeetje. Significante golfhoogte schat ik op 2,5 a 2,6 meter.

Meer foto's volgen!

Evert Jan:
Gave foto's Redmer, vooral de derde!

willem boot:
Schitterend, Redmer! Je kan mooi zien dat het zwaartepunt ver naar achteren ligt, kennelijk happen de jets geen lucht.
Ander verhaal wordt het als de golfhoogte nog groter wordt en de golfhoek steiler. Dan kan er wellicht een paar ton water op het voordek komen. Liujkt me niet echt bevorderlijk, maar ik neem aan dat ze zo'n situatie niet ingaan.

willem boot:

--- Citaat van: willem boot op 13 september 2011, 17:33:17 ---Schitterend, Redmer! Je kan mooi zien dat het zwaartepunt ver naar achteren ligt, kennelijk happen de jets geen lucht.
Ander verhaal wordt het als de golfhoogte nog groter wordt en de golfhoek steiler. Dan kan er wellicht een paar ton water op het voordek komen. Liujkt me niet echt bevorderlijk, maar ik neem aan dat ze zo'n situatie niet ingaan.

--- Einde van citaat ---

En het antwoord is er dus al: morgen 14.09 geen sneldienst naar Vlie i.v.m. golfhoogte.

PiebeJanMan:
Morgenavond vaart de sneldienst wel naar vlieland.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie