Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Tiger
PiebeJanMan:
Haha ik blijf bezig xD
:D
Humtidumty:
Nou, ik wordt op mijn wenken bediend zie ik.
Dank daarvoor.
Zeer waarschijnlijk zal binnenkort dan ook de aanleginstallaties moeten worden aangepast.
En kan en mag dit grote schip ook in het hoekje worden afgemeerd op Terschelling?
IALA:
--- Citaat van: Humtidumty op 3 mei 2007, 15:58:39 ---Zeer waarschijnlijk zal binnenkort dan ook de aanleginstallaties moeten worden aangepast.
En kan en mag dit grote schip ook in het hoekje worden afgemeerd op Terschelling?
--- Einde van citaat ---
Ik meende dat de gemeente Terschelling wou dat de Koegelwieck naar de overkant zou verhuizen dus meer in de buurt bij de boeg van Friesland en rederij Noordgat e.d.
Dit om het verkeer dat de Friesland en de Koegelwieck op en af gaat te schijden
Maarja de gemeente wil wel meer...
Jon:
Ja en ook de ronding van de voorkant. Dat is hem denk ik wel.
Wat betreft de foto's van de 'nieuwe koegelwieck', van PiebeJanMan, op de foto waar de strepen achter doorgetrokken zijn zoals nu, daarbij is het raam aan de voorkant ook aangepast, en dat vind ik minder mooi, dus ik ga voor de aller eerste versie.
Toch denk ik dat Doeksen voor een andere combinatie gaat, zoals ze ook met de Vlieland gedaan hebben. Van de Vlieland is namelijk ook ergens een tekening in de originele kleurstelling van de Midsland, Friesland enzovoort.
Ik denk dus dat het wel blauw word, maar een totaal onverwacht nieuw ontwerp.
marten:
De nieuwe snelboot wordt vanaf de Filipijnen naar India getransporteerd als deklast. In India wordt ze overgeladen op een ander schip, deze brengt haar uiteindelijk naar Nederland. Welke los-haven precies en scheepsnamen van de transportschepen zijn mij niet bekend.
Groeten,
Marten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie